דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינפורמטיקה משיקה פתרון ניהול ידע והידוק קשרי לקוחות באמצעות מדיה חברתית 

מאת    [ 24/03/2014 ]

מילים במאמר: 575   [ נצפה 1563 פעמים ]

אם הייתם חברת ביטוח, לא הייתם רוצים לדעת שהלקוח שלכם עומד לטוס לחו"ל? Informatica PowerExchange for Social Media עוזר לנטר התנהגות לקוחות ברשתות חברתיות

 

אינפורמטיקה (Informatica), המספקת כלים לאינטגרציית נתונים, משיקה בישראל פתרון חדש לניהול ידע במדיה חברתית  – Informatica PowerExchange for Social Media – אשר יאפשר לחברות לשפר את הקשר עם הלקוח ולהכיר את הרגליו טוב יותר באמצעות שימוש במידע מתוך הרשתות החברתיות. אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן.

 

רשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, מחזיקות כמות עצומה של מידע בעל ערך רב לגבי איך לקוחות פרטיים מרגישים כלפי מוצרים ושירותים. ארגונים רבים מחפשים דרך לרתום את עוצמת הרשתות החברתיות הללו להבנה טובה יותר של התנהגות השוק, לקבלת החלטות טובות יותר על פיתוח מוצרים ושיווק, ולשיפור שירות לקוחות. אבל מינוף של מידע מהמדיה חברתית דורש אינטגרציה שיכולה להיות ממושכת ומורכבת. לארגוני IT רבים יש צורך ביכולת לגשת ולשלב נתונים מהמדיה החברתית במהירות, ללא תוספת של תשתית או משאבים.

 

באמצעות פתרון ניהול הידע במדיה חברתית PowerExchange for Social Media של אינפורמטיקה, יכולים ארגונים לקבל חיבור מהיר ויעיל לרשתות החברתיות ללא צורך בכתיבה של קוד. באופן זה, יכולים ארגונים להעשיר את CRM הלקוחות שלהם במידע עשיר, עדכני ורלוונטי על כל לקוח. יתרה מזאת, פתרון PowerExchange for Social Media של אינפורמטיקה מאפשר להגיב במהירות רבה יותר לצרכים העסקיים של הארגון. ניתן לנתח את המידע המתקבל מהרשתות החברתיות במהירות באמצעות כלים של CRM או MDM ולשתף אותו עם מחלקת השיווק והמכירות. כך, קל יותר לארגונים להבין ולהגיב לרגשות הצרכנים, לסיפוקם, למגמות בשוק ולאיומים מהמתחרים.

 

"לא הייתם רוצים לדעת איך הצרכנים מרגישים כלפי מוצרי החברה שלכם? מהם הרגלי הצריכה שלהם? מה לגבי המתחרים? שימוש ב-Informatica PowerExchange for Social Media אשר מנטר את הלקוחות שלכם ברשתות החברתיות יכול לאפשר הזדמנויות חדשות עבורכם מתוך אירועים שהלקוח שלכם חווה," אומר ינאי מילשטיין, מנהל פעילות אינפורמטיקה בקבוצת אמן. "בינה עסקית מתוך רשתות חברתיות היא דיסיפלינה חדשה יחסית אשר אינה מייושמת כמעט בכלל בארץ. היא ממנפת את הטכנולוגיה של אינפורמטיקה ומאפשרת לשקף התנהגות של לקוחות להבנת חווית הלקוח והצרכים שלו ובכך לתת מענה טוב ומהיר על מנת  להגביר את שביעות רצון הלקוחות."

 

"רשתות חברתיות מספקות מידע רב על הלקוחות שלכם, אבל זהו מידע שיש לפענח אותו," ממשיך מילשטיין. "באמצעות ה- PowerExchange for Social Mediaשל אינפורמטיקה תוכלו ללמוד יותר על הלקוחות שלכם, ולהתאים את מה שתציעו להם, על בסיס מה שהם צריכים או מה שיש סיכוי טוב יותר שהם מחפשים."

 

אינפורמטיקה היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של תוכנות אינטגרצית נתונים. ארגונים ברחבי העולם נסמכים על יכולותיה של אינפורמטיקה למקסם תשואות על נתונים ולמנף את נכסי המידע שלהם באופן מלא. למעלה מ- 5,000 ארגונים ברחבי העולם סומכים על אינפורמטיקה על מנת למנף את משאבי המידע שלהם בין אם הפתרון פועל On Premise, בענן או ברשתות חברתיות. אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן מזה 15 שנים. בין לקוחות אינפורמטיקה בישראל: כל חברות הסלולר והאשראי הישראליות, קופ"ח מכבי, שופרסל, YES, HOT, יחידות צבאיות ומשרדי ממשלה.

 

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה, המונה מעל 1,000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין, רוסיה וקזחסטן). חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות: Citrix , Informatica, Symantec, HP, Palo Alto Networks, FireEye, Good Technology ועוד. החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומים כגון אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות תוכנה, פיתוח תוכנה,  אבטחת מידע, שו"ב, ERP, WMS, הנדסת אנוש בתוכנה מיקור חוץ ועוד.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב